Tuesday, June 21, 2011

iloveyou capital I <3
heeee bieeeeeee 
i sayang you sangat ohh . you baik dengan i . then selalu teman i ken .
text jea 24jam . haha i nak tidur pon you tak bagi ken . haishh 
hm you . i rase sayang sangat kat you sekarang nie . kalau you takde tak tahu lah i mcm mane you .
hm please you jangan tinggal ken i :)
you pon ckp ken kat i yang jangan tinggal ken you .
hee okay bie i tak ken tinggal ken you . selagi i masih hidup i tak ken pernah
lupe ken you . haha ayat nak lebih jea aku nie -.-'
tapi serious ohh bie :D
bie malam nie kite text awal sikit tauuuuuuuu sebab nak tidur awal
lah malam nie . hee besok ade hal and nak kene bangun awal :)
and hari jumaat i tak SEKOLAH . yeahh haha suke aku tak sekolah :)
pagi tue kene pegi hospital and petang balik kampung :D
bie kat kampung nanti i tak tidur pon takpe . HAHA kite text jea tauuuuu .
tapi malam jea lahh . petang busy sikit lah :)
hm kay lah nie jea nak story about you capital I .
you are mine capital I <3
iloveyou bie .



No comments:

Post a Comment

about me

My photo
hello Bebe:) Just Call Me Mika , This Year I'm 5teen PMR wouhoo :D Lake Garden High School I'm 100% Single , Haha :DD Okay Lahh Nie jea Boleh Bagitahu , Jangan Lupe Follow Tau :D